Digital informationsträff om upphandling för företagare

Vad behöver jag som företagare göra för att delta i offentliga upphandlingar?

Vy över Grumsfjorden

Foto: Grums kommun

Vill du bli leverantör till Grums kommun?

Eller är du redan leverantör till oss? Då är det bra att veta vad du behöver
göra för att delta i offentliga upphandlingar.

Gun-Britt Nilsson, kommunens upphandlare, håller i informationsträffen. Maria Röhr och Anna-Maria Jäger från tillväxt- och tillsynsfunktionen, deltar också.

Tid: torsdag 20 januari klockan 8.00–9.00

Anmälan: På grund av covid-19 sker informationsträffen digitalt
via Teams och du behöver därför anmäla dig via e-post till
anna-maria.jager@grums.se senast den 19 januari.


Vi kommer kort att gå igenom vad som är viktigt att veta samt ge tips på vad du behöver tänka på när du lämnar in ett anbud.

Vi informerar även om kommande upphandlingar, bland andra flera inom område bygg/hantverkare.

Varmt välkommen!

Uppdaterad: 2022-01-11

Kontakt

Gun-Britt Nilsson
Upphandlare
0555-421 33
gun-britt.nilsson@grums.se

Maria Röhr
Tillväxtchef
0555-420 54
maria.rohr@grums.se